Live: 2de Etappe Tour de France


De 2de etappe gaat van start! Een ploegentijdit staat er op het programma! Rabobank komt iets na drieen in actie dus wees er tijdig bij en kijk de gehele koers mee. Wie zal er minuten bij elkaar sprokkelen? Kan Rabobank in de top 5 eindigen? En wie van de favoriete teams zal het karweitje klaren vanmiddag? Het is allemaal live te volgen via de streams. Te vinden via de videolink hieronder!

Livestream

Eén reactie

  1. Ik wil graag even de groeten doen aan Michiel Elijzen. Wij deden in 2002/2003 allebei de opleiding sportmassage in Ede. Helaas kon hij het toen niet afmaken vanwege zijn fietscariere. Ik vind het leuk dat ik zijn benen een keer heb mogen masseren, al deed ik het misschien iets te hardhandig. Michiel, ik hoop dat het goed met je gaat en ik kijk vanavond naar de uitzending.
    Hartelijke groeten van Marian

Plaats een reactie